FAQ – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Jak mogę złożyć zamówienie?
Żeby złożyć zamówienie należy dodać do koszyka interesujące nas książki, następnie przejść do koszyka, wybrać sposób dostawy oraz kliknąć przycisk „przejdź do kasy”. W kolejnym kroku uzupełnij swoje dane, sprawdź zgodność swojego zamówienia i wybierz sposób płatności. Po zaakceptowaniu regulaminu będziesz mógł opłacić zamówienie.
Zamówienia mogą być składane przez poprzez wysłanie formularza: 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Jaki jest czas dostawy zakupionych przeze mnie książek?
Czas oczekiwania na zamówione produkty to okres wysyłki (zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki w terminie 2 dni roboczych od dnia jego złożenia) powiększony o czas dostawy (zależny od sposobu dostawy).
- Czy mogę zamówić kilka książek w jednej paczce?
Tak, możliwe jest zamówienie kilku książek w jednej paczce.
- Czy koszt dostawy zależy od liczby zamówionych książek?
Koszt dostawy naliczany jest tylko raz, niezależnie od liczby produktów w zamówieniu.
- Czy możliwa jest zmiana zamówienia po jego złożeniu?
Tak, możliwa jest zmiana zamówienia, o ile nie zostało ono jeszcze wysłane. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy dostępny tutaj.
- W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status swojego zamówienia możesz sprawdzić tutaj.
- Jakie są koszty dostawy?
Koszty dostawy możesz sprawdzić tutaj.
- Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?
Niestety odbiór osobisty nie jest możliwy.
- W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Informacje na temat płatności znajdziesz tutaj.
- Czy można zapłacić za pobraniem?
Tak, istnieje taka możliwość. Dostawa za pobraniem kosztuje dodatkowo 3 zł.
- Chcę zapłacić przelewem. Jak mogę to zrobić?
Wybierając tę formę płatności, pieniądze należy wpłacić na wskazane konto bankowe. W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia. Wszystkie niezbędne informacje otrzymasz e-mailowo po założeniu zamówienia, które zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
- Jak mogę wykorzystać kupon rabatowy?
Kupon rabatowy można wykorzystać podczas składania zamówienia. W formularzu zamówienia w okienku „kod kupony” należy wpisać otrzymany kupon oraz zatwierdzić przyciskiem „zastosuj kupon”.
- Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Tak, koszty wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt dostępny tutaj.
- Jak mogę i w jakim terminie zwrócić zamówiony towar?
Informacje na temat zwrotów oraz formularz dostępne są tutaj.
- Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Środki zwracane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.
- W jaki sposób mogę złożyć reklamację oraz zwrócić uszkodzoną książkę?
Informacje dotyczące reklamacji dostępne są w regulaminie.
- Czy mogę zamówić książki bez konieczności zakładania konta w sklepiku?
Tak, żeby założyć zamówienie, zakładanie konta nie jest konieczne.
- Jakie są korzyści z rejestracji konta?
Posiadając konto w każdej chwili możliwe jest śledzenie statusu zamówienia. Ponadto, zapamiętywane są wprowadzone dane adresowe, co w przyszłości pozwala zaoszczędzić czas przy składaniu kolejnego zamówienia.
- Czy mogę zrezygnować z zamówienia?
Tak, możliwa jest rezygnacja z zamówienia, o ile nie zostało ono jeszcze wysłane. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy dostępny tutaj.
- Czy wystawiają Państwo faktury na zamówione produkty?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Jeżeli dane do faktury zostaną podane w formularzu zamówienia, dokument zostanie udostępniony na adres mailowy.
- W przypadku, gdy nie potrzebuję faktury to czy mogę otrzymać paragon?
Paragonem jest potwierdzenie płatności.
- Co oznacza, że książka jest w przedsprzedaży?
Przedsprzedaż oznacza, że jeśli zapłacisz wcześniej za książkę to masz od nas gwarancję, że zostanie ona do Ciebie wysłana w dniu premiery.
- Co mam zrobić, jeśli zapomniałem hasła do mojego konta?
Kliknij w link „zapomniałeś hasła?” znajdujący się pod ramką logowania i wpisz swój adres e-mail, który podałeś przy rejestracji konta bądź nazwę użytkownika. Po chwili na ten adres dostaniesz wiadomość z przypomnieniem hasła.
- Czy można poprawić swoje dane osobowe podane w momencie rejestracji?
Oczywiście, wystarczy wejść w zakładkę „Twój profil”, wpisać odpowiednie dane oraz je zapisać.
- W jaki sposób mogę się z Wami skontaktować?
Kontakt znajdziesz tutaj.
- Czy istnieje możliwość otrzymania egzemplarza recenzenckiego?
Tak, wysyłamy egzemplarze recenzenckie po wcześniejszym zapytaniu, zapotrzebowanie prosimy zgłaszać e-mailowo: wydawnictwo@nowakonfederacja.pl.